Trött Tisdag

Har ni lyssnat på nyheterna om den som tejpade igen mun på ett barn som inte hållde tyst. Var det såfalit igentligen?
Vilket barn är det inte som gör det själv i mellan åt. Och har dom något bättre förslag vad man ska göra istället, för att få något  resultat. Man får tat med en nypa salt. Så länge dom inte använder silvertejp.
Jag  är hos Annika och jobbar nu. Undrar om det är någon ide att åka till baka till Camilla för hon ska ju flytta till oss snart. Ska bli kul och se hur det kommer att se ut  när dom tryckt in allt på plats. Jag får nog banta så jag kommer imellan pallarna för mer plats blir det nog inte att gå på. Eller skaffa mig vingar.
En sak till finns det så mycket tejp så det räcker till mej med. Ha Ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0