Tidig moron i alla fall

Ja, så lång sovmorron blev det dock inte. Men jag kan inte skylla på någon annan än mej. Gick upp vid halv 7 på med kläderna och gick ut till hästarna. Varje moron som jag börjar och ge dom vatten ställer sig shettisen och kissar, gissa om jag blir glad. Men hon tittar oförstående på mej som inget har hänt.
Kasstar ut lite hö genom gluggen. Sen går jag och tittar till hönorna och hämntar tidningen.
Kommer in sätter på Rix morron Zoo och äter frukost sän tänker jag på er som tittar på min blogg på moronen och vill skriva någon rad så ni vet att jag inte latar mig. Jag får ju inte tappa min imitch ( stavas det så ).
Jobba på nu så alla blir nöjda! Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0