Söndagen den15 mars

En dag till, till handlingarna.
Idag har det varit hemskt fint väder. Så idag så provade jag linns häst, jo då det gick bra vi mötte två travare i en hage och en skogs traktor med ved. Hon håller måtten än.
Ett par grannar ringde kl 9 i morrse och ville låna släpkärran för att åka till IKEA. Sen kom dom hem och undrade om vi kunde hjälpa till att bära. Så idag slapp jag laga mat igen nu går det riktigt bra. Det var 3:e söndagen på raken som vi var till samma grannar och fick äta gott.
Till näst nästa Lördag så ska vi ditt på 60 års kallas.
Linn kom hem från fjällen idag. Dom kom förbi och tittade på den nya hästen,  det var en familj till med och dom har också hästar. Mamman frågade om jag ville sälja vitspår hon blev helt kär i honom och jag kan förstå det.
Rocky var ensam i 4 timmar i dag och han har skött sig exeplariskt. Villken vove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0