Prioritering

Nu vet jag varför andra inte hinner så mycket. Det är ju så populärt att googla. Den som gör det hinner inget annat.
Det är helt förståligt. Jag har provat idag för att få fram någon snygg stil att brodera på ett schabrak ( en sorts vojlck att ha under sadeln). Och det kan jag säga, jag prioriterar inte den tiden för att hitta den rätta stilen där inte.
Herre gud hur orkar ni?

Rocky har haft det riktigt kul idag. En som heter Morgan har passat honom idag, för stefan skulle gå kurs i två dagar.
Han håller på att lära sig snurra runt på golvet liggandes. Morgan tror det sitter i morgon för han tycker han är så lär aktig.
Han är så duktig min lilla bebis.

Jag har bestämnt mig för att göra en ansikts behandling för mitt present kort som jag fick när jag fyllde år.
Bara så ni vet om ni inte kommer och känna igen mig. Ha

Ja Begnt bullarna var faktiskt välldigt bra. Synd att inte alla ni lyssnare kan smaka det skulle bli lite jobbigt även för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0