Lång helg på gång

Skulle just lägga in en ny fredags fräckis då jag kom på att det är Torsdag. Vet ni varför jag tycker det käns som fredag.
Jag är lyxigt ledig i moron. Kul va. Jag ska med weda skog ut i min skog och titta vad som behövs göras och vart rågångarna är, kan vara bra så jag inte tar något träd för grannen när jag kommer med mororsågen.
Har nyss skickat iväg min dotter med hennes far till fjällen över helgen så nu är det rena julafton, kan göra vad jag vill i lugn och ro. Ska prov rida hennes häst någon dag under helgen. Jag har inte fåt rida än så nu ska jag passa på.
Har fått mat av svärmodern i dag. Hon är frisk nu som tur är. Det var lite segt tyckte hon att bli av med magsjukan.
Nu ska jag ducha och sätta mig framför tv och idag kan jag sitta så länge jag orkar GUD SÅ SKÖNT.
Vill hälsa Mari välkommen till min blogg Ha HA Vågar du svara? Vi hörs närmare after worken.
För nu är det snart dags igen. Nej då inte förrän början på Maj men jag väntar redan nu.
Hörs imoron.   Fräckis ni vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0