En vardag i mitt liv

Slutade kl 13.00. Åkte ut till OBS kollade in vad dom hade att erbjuda för mitt present kort. Frågade om dom hade någon tid för klippning, tog 2 min så satt jag där och såg håret falla. Det var tvunget och ta en 4-5 cm det var så slitet.
Åkte vidare till grums och titta på sadel till den nya hästen, fick med 3 st hem för att prova.
Handlade på väg hem och ringde Linn för att berätta om sadlarna. 
Kom hem då dammsög jag och plockade undan lite. Stefan kom vi pratade lite om dagens händelser det fins blåbär hos honom också fast hos honom har dom fast jobb.
Sen var det dax att få ut till hästarna och göra i ordning. Provade sadlarna när jag tog in hästarna och tänka sig dom passade bra alla tre. Ska även prov rida dom på söndag när Linn kommer hem tillbaka.
När vi kom in så var det dax för Rocky att bada, vilken kul vår vi kommer att ha i badkaret.
Kul med komentarer och det är djuren ni reagerar på mäst så nu funderar jag på nästa kort ska det bli guldfisken nu på tur allt annat har jag väll visat nu.
Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0