En skön vår dag på landet

Gick ut till hästarna vid 7 tiden. Sen in och la mig och läste ett par timmar i soffan med Rocky brevid mig.
Stack ut vid halv 12 och skottade, skulle prova sadlarna på Birka men hon ville inte komma.
Så jag tog vitspår i stället och red ut en stund. Pysslade lite i stallet tills det blev dags och gå in och göra mat och nu sitter jag här och försöker och få till något intresant för er och läsa.
Stefan har tänt el på brasan där ridmanechen ska ligga och där kommer det nog och brinna en hel vecka den var ganska sur kan man säga.
Rocky lekte i en vatten pöl på gårn i en hel timme säkerligen. När han kom in äfter 4-5 timmar var det dax för badkaret igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0