60 års kalas

Vilket väder det var i fredags när jag skulle köra hem. Jag hållde på och köra rakt i 3 korsningar. Jag har sommar däck på den nya bilen, tyckte att det inte var någon ide att byta när det är snart dags och ta av vinterdäcken för säsongen. Men om det blir något mer dretväder kan jag ju alltid ta renaulten fyra däcken och bullten. Ha
Det var ingen konst och sköta hästarna i fredags i alla fall. Sandra hade pojkvännen med hem så Sandra och Linn sätte han i skottningen så när jag kom ut var de igång alla tre, så jag hämntade hö så det var inte så arbetsamnt.
Lördagen var mycket snöig men det gav sig vid 2-3 tiden  så flickorna stack ut och red. Jag fick stanna hemma för jag var ju tvungen att piffa till mig för kalaset det stora. 14 personer var vi tror jag, men dom var ju äldre allihopa men det hindrar inte ändå för att det ska bli ett rakabajsar kalas. Vi kom vid 4:a och var hemma vid kvart över 3 på morgonen. Vad sägs om det. Stefan vägra och erkänna att han var full. Han var bara trött.... Ha HA villken spjuver
Idag skulle jag ha ett sjus party inne i molkom men det blev inställt. Hennes mamma som är en 80 år har brutit sig och hennes man fick amputera en tå härom dagen så hon satt på akuten från halv åtta på kvällen till halv 7 på morgonen.
Vilken underbar sjuk vård vi har.
Fixat 2 till som kommer till midsommar som har en liten sommar stuga nere vid sjön. Det är deras barn som är där oftast så jag har inte sett dessa tidigare, dom var med på kalaset igår kväll. Så nu är vi uppe ialla fall 10 st som har svarat JA. Det kommer säkert mer. Minst 10 till skulle jag tro kanske även ända upp till 30 personer kan det bli.
Så Maria ska du inte hänga på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0