Hemma till värkligheten...

Ja visst var det härliga tider vi hade. Jag skulle behöva spara huset så du kunde komma och uppleva gammla minnen det är rena medicinen det.
Nu är jag hemma från Nu håller jag på att laga mat sen ska jag ut och rida med Linn för det var länge sedan nu. Sen ska jag även försöka mig ut och springa innan jag är helt lam i benen.
Vad vi gorde på spat? Jo vi badade bubbel bad och masage simmade lite slappade i liggstolarna ja sådant jag inte gör hemma kan man säga. Vi solade solarium också två gånger faktiskt. Men vilka sköna sängar oj oj oj. Men stefan tycker det var rena skilsmässe sängarna för dom satt inte i hop så dom ville glida i sär.
Och beträffande maten är det alltid som jag befarar när jag får den känslan så är det alltid rätt.
Jag säger som jag alltid har sakt vad är det för fel på kött och potatis utan krumbukter. Jag är uppfödd på älg kött och det är lite svårt och sadla om för en skogsbrunet från landet. Men dom kunde inte göra enns en räksmörgås utan att krångla till det. Dom gäggade till räkorna till en sallad och det var minst tre dl av den smörjan så innan jag var klar med smörgåsen så stog salladen mej upp till strupen så jag fick ge mej och äta.
En sak till i frukost mat salen imorse så sprang jag på sven-erik magnusson (sveningvars) .
Men till frukost så åt jag bacon och omelett, skink smörgås, juice och ett miniatyr ägg sånt man får från plågade hönor i fabriker, inte som mina lantliga fria hönor.
Ja nu har jag provat på detta fantastiska på fund för er asfaltsbönder. Vi får se om det blir någon mer gång men det är allt bra här hemma också. Vatten har jag nästan utan för fönstret en stor gräsmatta att sola på och massa arbete för kroppen. Lagga mat som det går att äta kan jag göra skälv behöver jag en lugn stund så finns hela skogen till förfogande och en del av den är min också. Svider pengarna i fickan kan jag alltid köpa lite byggmatrial till att rusta så mitt eget spa på gården blir bara bättre och bättre.  Vad behövs ett spa till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0