slut på midsommar....

Ja nu är midsommar förbi det var en tung helg. Men det var roligt. Vi blev 29st med barna medräknande.
Alla var hjätte nöjda så nu är vi på gång med en tradition. Dom var så snälla så jag fick presenter till och med allt från blommor till äpple och godis förstås. Jag kände mig som jesus ungeför skulle jag tro. Men spå tanten sa ju att jag kunde hela folk och så glada och pigga som dom var så kan det nog vara sant.
Dagen efter så plockade vi undan lite bara sen slappade vi mest hela dagen, åt förstenas kl 20.00. Vid 21.00 stack jag till blomsterhult på dans så i dag har jag inte gort många knop heller. Tog ner tältet och körde upp lite bord och stolar till Lennart och Britt-marie och deras cyklar som blev kvar. Och så har vi nästan ätit upp 3 kg godis under helgen fy jag som ska gå ner några kg. Ska snart gå och lägga mej för i morgon blir det och ränna runt på jobbet och plocka ordrar så dom försvinner.
Nu ska ju det bli riktig sommar också säger dom som vet, så nu börjar det att klia i fingrarna på att köra hö. Får se om det går att tjuv starta innan semestern börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0