Vad är meningen med livet.

Idag har det varit lite mycke. Skjutsade  först en praktikant till min mor på jobbet. Jobbade några timmar sen stack jag till banken och skulle höra på lån till huset. Det var inga problem så nu så.
Sen köpte jag mat på väg till jobbet igen och åt på vägen. In och jobba en stund igen. Då anländer en container som skulle tömmas på två timmar och dåligt med folk. Vi hög in vi tre som var där så kom det tre till så det var klart på 45 min.
Halv 4 stack jag till ridningen. Gick skita bra idag jag kan nog lära mej detta med lite övning och rätt häst som i dag.
Sen vidare till k-stad igen för att lämna deklarationen och det tog en timme för vi pratade lite. Linn var inte så glad som satt kvar i bilen.
Men det var Rocky när  vi kom hem. Idag fick hästarna komma in för det ska ju bli regn i morgon så då regnar det säkert i natt redan.
Snart är midsommar här och jag har fått ihop snart 30 st. Tänk att så mycket grannar  vill komma hem till mej. Imponerande.
Sen är det inte långt till semester och hököring. Och det kommer ju att flyga förbi fort, det brukar det ju.
Vad kommer sen HÖSTEN igen. Jippi hurra vad jag är bra på att vara negativ.
Jag ska ialla fall få bygga hus i höst och få jobba lite mer så då går denna tiden fortare så att det kan bli sommar igen.
Ha vad jag lurar mig själv.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha.... ser ju ljust ut att redan längta efter nästa sommar när denna knappt har hunnit börja ;) Hoppas att allt är bra i alla fall !

Kram

2009-06-02 @ 09:35:43
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0