Skolavslutning och fräckis nr 23

Ja idag har jag varit ledig för att det är skolavslutning. Nästa år blir det värre för då är det studenten för det stora tjejen det har jag aldrig varit på så det måste jag passa på då. Ska försöka att ta ledigt lite i förväg så jag vet att jag får ledigt det hållde på att  bränna inne denna gången för att jag var sen och mycket på jobbet.
Igår när jag kom hem så sätte jag igång och städade för idag kom Linns pappa med sina föräldrar  hem på kaffe och tårta.
Och i morgon är det statsloppet i Karlstad pust jag tänkte nästan hoppa på och springa men jag har fått  bättre ideer som tur det. Jag kommer nog aldrig att bli slank igen känns det som. Men jag ska inte klaga jag vet att jag inte är så fet men jag har varit smalare. Det är det jag tänker på.
Ska nog sticka in till Molkom och sola sen så inte solningen var för jäves på spa.
Väntar ni på en fräckis så kommer den här.

Två dövstumma kommunicerar:
Hon tecknar " Om du vill ha sex, nyp mig i bröstvårtan en gång, om inte, nyp mig två gånger"
Han tecknar tillbaka:
"Om du vill ha sex, dra i snoppen en gång, om inte, dra 258 gånger".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0