Ordrar upp över öronen...

I dag har jag jobbat mellan 6.00 till 18.00. Pust vad fötterna dunkar
Men när jag kom hem så var jag fundersam varför inte Stefan hade börjat med att vända i höet som vi slog i går.
Jo han hade lagat mat till mej som var klart bara och sätta sig och äta. Tur för honom det Ha Ha Ha Jag hoppas jag han före.
Linn är klar i stallet så nu vet jag inte riktigt ska jag vila nu när stefan stack ut och vände i gräset.
Plockade en ruggit stor order i dag på sverige avdelningen på 22 sidor det tog 2 1/2 timme. Dom andra hade bara blädrat förbi den  men den tyckte jag passade utmärkt dom är liksom lite att bita i.
Om jag skulle lägga mej nu skulle jag slockna omedelbart så tröt är jag. Inte konstigt för i går så gick jag ut och gick med rocky när jag var klar med stallet och träffade på en granne och pratade så när jag kom hem så var kl. halv 11 då sover jag vanligt vis särskilt när jag skulle gå upp 4.20 i morse.
Så i morgon får vi se om jag lever när det är dax och gå upp.
Hej på en stund, vet inte när jag får tid att skriva nästa gång. Nu är det hö som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0