Lätt att tycka vad andra ska göra...

Hej på er sänder ett helt gäng med bilder från mitt hus som ska rivas. Många frågar mej om jag inte kan renovera det i stället, så jag tog kort åt er så ni kan avgöra själva vad som är klogt att göra eller inte.
Som sakt det är inte ett litet projekt. Tänk på att det måste ändå rivas allt, utom träväggarna som är friska för det finns säkert en del ställen i väggarna som det är röta i. Grunden måste rivas och lyfta upp kåken för att gräva ur och mura nytt.
Jag tror att ni som hela tiden håller på att tycka jag ska renovera ni bor på en annan planet kom och titta så kan ni få er en lektion i hur man renoverar hus. Jag har ju som sakt redan gort det en gång med det som jag bor i nu.
När det blir dags att börja riva och bygga hus kommer jag att göra min blogg som en hel byggarbetsplatts som ni kan följa hur ett hus blir till hoppas det kommer att falla er i smaken.

Dansen var skit kul i går men det var inte så många där tyvärr för arangören måste jag säga. Det var samtidigt dans i jakobs logi i degerfors så dit åkte dom ruttinerade dansarna. Men jag hade skoj ändå och vilken plats att svänga runt på.
Det är som att vara kung i baren fast på dansgolvet. Titta in på blomserhults hem sida där ligger det bilder att titta på vem vet jag kanske fasnade med lite otur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0