Hundar pajer och husbygge

När jag vaknade i morse så åskade det. Så när jag och rocky var ute och släppte ut hästarna så vet jag inte riktigt vart han hållde hus men då kom det en riktig knall. Då var han bara borta när jag kom ut ur stallet. Jag gick och skret på honom en bra stund men det syntes inte ett liv.
Men efter att hela byn var angagerad under dagen så till slut bara stog han på trappan vid halv 4 tiden som om inget hadde hänt. Typiskt rocky.
Varit på utvecklings samtal för linn i dag allt var som det skulle. Inget ämne är för svårt för den tjejen. Men det är inte mej hon brås på när det gäller det snarare allt pladdrande i klass rumet. Ha Ha
Kul att M har tittat in på min blogg hoppas allt är bra med dej med. Men det värkar det ju som, jag har allt läst på din blogg.
Har bakat en rabarber paj som jag strax ska hugga in på. Imorgon kommer Annica till baka till jobbet efter resan. Kul Kul
Kom i håg och rösta nu till helgen om ni inte redan har jort det så slipper jag. Ha Ha
När vi drar igång på bygget så ska jag följa det med bloggen så ni får se hur det ska gå till. Då kanske ni låter bli att ens fundera på något dyligt. Gud vad mycket det blir att bara veta så långt i för väg hur man vill ha det. Jag som är van och inprovisera som det faller sig.
Pajen lockar. Hejs svejs 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Det är bara bra med mig ! Flytten är snart klar och sommaren verkar vara i antågande. Jobbar inte speciellt mycke och trivs skamligt nog ganska bra med det. Börjar dock heltid 10 aug å efter det blir det full rulle =) Ha det bäst ! kram

2009-06-03 @ 13:38:01
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0