Fräckis nr 25

Vilken vecka!
Men nu är den äntligen slut. Efter jobbet skulle jag köpa bal snören och vad tror ni hände då? Restat svarar dom.
Vilken värd vi lever i här har man jobbat rumpen av sig för att dom ska få lite gratulations kort och ballonger ut i butikerna in för semestrarna. Så kan inte lantmännen få hem balsnören till att det blir hö skörd. Vissa företag begriper jag mej inte på vill dom inte sälja eller? Det får bara inte bli slut på snöre när inte vi har kommit längre in på säsongen det har ju inte varit väder mer än en vecka för hö skörd.
Men nu är det inne det som vi slog i Måndags och på söndag blir det lite mer men då är vi ju bereda hela dagen i dag fick jag ju jobba först.

Fräckis:
Pappan kliver in i sin dotters sovrum och kommer på henne med en dildo.
-Vad fan håller du på med? frågar pappan.
-Vad ser det ut som? Jag är 30 och har ingen kille. något kul mpste jag väl få ha? svarar dottern.
Lite senare när dottern går förbi tv-rummet ser hon sin pappa sitta i soffan med en öl i ena handen och hennes dildo i den andra.
-Vad håller du på med? frågar hon.
-Vadå? svarar pappan. Jag tar bara en öl med min svärson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0