??????

Vad trött jag blir på data krångel. Min mejl vill inte funka. Den svarar att jag inte får skicka gratis mejl igenom express någon ting. Vad faan betyder det snälla någon som begriper något hör av er. Jag har så kort stubbin när det gäller tekniken. Är det något jag måste göra eller installera som det alltid brukar heta.
Imorgon ska jag ringa en spå kärring igen, det ska bli kul hoppas inte väntetiden är så lång. Hon är så känd denna.
Om någon vill så kan ni gå in på hennes hemsida Anna-Lena Medie tror jag  det räcker och googla.
Har städat ur kaninburarna inne i stallet efter att jag skottat. Men i dag får hästarna vara kvar ute.
Rocky lysnade inte på inkallningen när han stack över till grannen så nu är jag både hes och arg på honom.
Jag kan lova att han förstog att jag var ARG.
Nu ska jag läsa lite Stig Larsson. Hej på en stund

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Kul att du lagt upp en bild å va spännande med en spå kärring !!! Du måste berätta vad hon säger sen =) Kram

2009-06-16 @ 07:26:03
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0