Det närmar sig...

I dag har det inte blivit mycket gort.
Skrev just ett litet brev till mina grannar om midsommar festen, som jag ska skicka ut till alla imorgon.
På förmidagen letade jag på vart Annelie håller hus nu för tiden och sen följde jag med henne till Grums och hämntade hem en sadel som varit på omstoppning.
Sen slöade jag i soffan tills det blev dax och laga mat. Vad var inte slut då jo potatisen så det var bara att åka in till affären.
Lennart var här och hjälpte till med elen i garaget så jag ringde till Britt marie och fråga om dom ville ha mat, när ändå hennes man redan var här.
Gorde även en rabarber paj till efter rätt. Men innan vi åt den så gorde kararna klart det som dom hållde på med.
Så tog jag och Britt marie och gick husesyn i gammla kåken.
Bäst och passa på tänkte hon nog för snart är det borta till hennes stora för tvivlan. Hon skulle vilja att vi renoverade.
Hon hitta en del saker som hon ville ha. Det är rena vinnsten tycker jag för allt måste ju ändå ut ur kåken.
Rocky har varit olydig i dag så han fick vara inne en stund med mej när jag gorde mat.
Han börjar nog komma i tråtts åldern. Ha Ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0