Nu är jag till baka...

Villken jävla skit datorer är jag kommer nog alldrig tycka något annat om dessa varelser. Båda datorerna har gått åt fanders men i dag fick jag den bär bara till baka. Så strunt samma vad jag gort på semestern  nu ska det bli en fräckis eller vad säger ni?

En kille hade strandat på en öde ö och suttit där flera dagar när plötsligt en vacker blondin simmar in till stranden i en tajt våtfräkt. Hon kliver i land och frågar killen om han är törstig, samtidigt som hon öppnar en ficka i våtdräkten och drar fram en iskall öl.
Han hade ju nästan förstat ihjäl, så han tog tacksamt emot den och svepte den direkt, Sedan undrade hon om han var röksugen och tog fram ett paket torra fina cigaretter ur en annan ficka. Medan han njutningsfullt satt och puffade på sin första cigg på flera dagar började hon dra av våtdräkten och frågade lite förföriskt om han var sugen på en omgång, Killen tittade förvånat på henne och frågade:
-Det var som fan, har du golfklubbor där inne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0