Börjar att komma igång nu...

Var på kolsnäs i går och tittade på Larz kristerz men dom är allt b. Men lite kuliga att titta på dom späxar lite mer än andra.
Det kom ett par och ställde sig brevid stefan och jag tittade dit och hajade till där stog min bror bonden med sin sambo det var lite o tippan hon får ju nästan klåda av dansmusik. Men broder var sig lik han skulle gå hem efter en stun det är några mil han ville inte vänta på dom andra så undertiden skulle han syssel sätta sig med att gå.
Något kul som hände i går jag skulle hämnta ut Linns mobil som slutat att funka. Den ville dom inte kosta på så hon skulle få en nya. Men det fans igen likvärdig så hon fick en hjätte ny som var 2000 kr dyrare och bättre kamera han på 3 hade aldrig varit med om något liknande och det händer mig av alla människor. Så jag har fått order om att ha med mig telefonen fulladdad när jag kommer och hämntar henne hos sin far. För i dag ska jag åka hela vägen och hämnta henne för det finns kycklingar till salu i Årjang. Just det det blev inga kycklingar dom klarade inte av och komma ut ur skalet.
Men hönan gav  inte upp så jag har lakt under 4 nya ägg. Och när det piper nästa gång i Ägget så knackar jag sönder det. Men dom kommer inte förrän 6 agusti.
Var på bio igår och såg Millenium den var bra. Men jag förstår inte varför dom alltid ska ändra händelseförloppen från vad det står i boken. En förstår ju att man kanske inte tar med allt men att flytta en händelse från mitten till slutet av filmen så undrar man varför.
Få se om jag börjar att mura idag det känns som arbetslusten börjar att tränga på. Det är ialla fall uppehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0