I väntan på bättre tider...

Frykstadansen började i onsdags och jag har inte varit där än. Men ska se om inte det blir en tur i kväll, Lars kristers spelar kunde ju vara roligt. Förra onsdagen så var vi upp till malung och tittade på Lasse stefans men det var mäst för att stefan är frälst i dom. Jag dansade inte en dans kan ni tänka er. Det var för trångt och gubbarna var lite för svettiga tyckte jag. Tänkte mej in på bio i dag också man börjar få lite panik så här i sista veckan och hinna något kul att berätta om när man är tillbaka när ingen ting av det jag skulle göra har blivit gort.
Ska köpa en ny skiva som heter "efter regn kommer solsken" av rolands. När jag ändå är i storstaden. 
Går på reklam på tv ni har nog inte missat den. Om ni inte slår dövörat till förstås.

Potatisen ruttnar och morötterna blev alldrig sådda, båten ligger på lan och jag ligger på soffan. Ja ja vem bryr sig.
Jag har varit på dop i alla fall och till den bebisen så broderade jag en dop tavla syn jag inte tog kort på den innan jag gav bort den. Dom tittade genast på mig och undrade vem som var skylldig. Fast det var inte svårt och gissa eftersom ingen av dom andra broderar. Det var tanken att ingen skulle kunna ha samma pressent som mig. Smart va.
Dom är som galna efter bilen min också, påstår att det finns lite av dom till försäljning. Kan bero på att dom är bildiga i drift. Men jag har lite svårt att komma till ett svar på vad jag vill ha för den lilla pärlan.
En person har varit hit och hälsat på och det var en gammal arbetskabrat från säffle som har hålt kontakten sen vi sluttade 1991. Så det har varit så skönt och lugnt och alla som man är släkt med  är nog döda som det värkar.
Men vem bryr sig inte jag i alla fall. Släkten är ju värst heter det ju.
Nu ska jag gå ut och vänta på regntet jag kanske växer om jag blir lite vattnad. ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0