Oj vad skräp jag har..

Idag har jag ränsat ut en släpkärra skräp från den gammlakåken. Och nu har jag städat i lill kåken medans linn skottar i stallet. Pratade nyss med sandra hon berättade att min mor hade haft ett medium som kan prata med djur hemma hos sig. För beata min mors papegoja har börjat att bita henne så hon undrade varför. Kan ni tänka er att hon tycker min mor ska bli straffad för att hon inte har gort något åt sin situvation med björn. Säg inte att djur är dumma, Eller att man inte ska tro på medium. Men min mor där i mot är dummare än en papegoja det är säkert.
Idag har jag blivit bjuden på surströmings party, hujedane mej jag som inte äter vad som hälst.
Undrar hur mycket alkohol man måste få i sig för att kunna ta en tugga på en sådan firre.
Nej då det går att ta med sig kräftor eller några räkor, jämnt så jag överlever kvällen bara inte det tar smak!
Sprigningen går bra bara jag låter bli godispåsen. Men man är ju inte 20 längre men kan bli kanske.
Imorgon är det dans i skruvsta parken utanför grums. Undrar om det kan hålla uppe så jag kan få komma iväg och svinga mina lurviga en sveng.
Om två dagar är det färdigt för er på jobbet, tänk på att jag inte fått prata ordenligt på 4 veckor ha ha.

Kommentarer
Postat av: Bengt

Oj vad mycket du hinner med. Men det brukar du ju, vi ses på mån. Ha en bra helg !

2009-07-31 @ 19:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0