En till...

Det var en passionerad golfspelare. Som tog sig en runda på golfbanan när han tappade bort vilket hål han var på, så han frågade damen som var hålet före honom.
-Eftersom jag är på femte hålet och du är på det bakom mig, så måste du vara på hål fyra.
Mannen tackade och fortsatte spela. Efter ytterligare några hål hade han tappat räkningen igen och frågade samma dam om samma sak.
-Eftersom jag är på hål femton nu, så måste du vara på hål fjorton.
Ännu lite senare träffade han på samma dam i baren och bjöd henne på en drink. Efter lite samspråk frågade han vad hon jobbade med. Hon berättade att hon var försäljare.
-Vad trevligt. Det är jag också. Vad säljer du?
-Du kommer bara att skratta, men faktum är att jag säljer tamponger.
Och mannen började skratta som en galning. Såå roligt tyckte hon inte det kunde vara, men till slut lyckades mannen ta sig samman:
-Jo, för jag säljer toapapper, så jag är fortarande ett hål bakom dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0