En dag kvar..

Nu är det nära semestern. kört in ett sista lass hö i dag så nu ska det trappas ner för semester. känner att jag behöver en massör till ena axeln för det känns inte så bra just där, inte konstigt vi har kasstat in ca 900 bal nu.
I dag var det skönt i vattnet, har just kommit upp från sjön.
När jag åkte hem från jobbet var jag förbi grols och skulle hämnta ut ett par arbetsskor men tyvärr så var min storlek slut.

Stefan fick sticka till baka till reningsvärket nu för att det är strömavbrot och då kan det bli översvämning och det är ju inte så kul kanske, det är ju ändå ett renings värk.
Och fem dagar kvar till kycklingarna ska komma.
I morgon är det nog läge för att öppna en vinare eller vad tror ni?
En dag kvar....     p   u   s   t 

Kommentarer
Postat av: Bengt

Ha en skön semester ! Det tänker jag ha.

2009-07-02 @ 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0