Väntar på helg

Idag fick jag besök på lunchen av rocky en stund, svårt och säga om det var jag eller hunden som var gladast.
Har fått mat av svärmor idag. Hjälpte henne med  och byta  julgardinen i köket mot mer neutrala det var väll dags.
Sen åkte jag hem och skurade fisk skålen som fisken bor i. Broder kom alldrig hem igår men det förstog jag när jag hadde bråkat med honom dagen innan. Men i dag var han hemma när jag kom och då skottade han så jag skiter i att gå ut i dag. I moron är det fredag ska se om det kan finnas någott mer att berätta i historie väg eller rent av en snuskis kanske. Sandra ringde och berättade att nu äntligen kom körkortstillståndet så nu får jag spanna fast mej ordentligt eller skaffa mej en pansarvagn hi hi.
Imorron slutar en skälsfrende på jobbet också tråkit. Hon bor också i molkom, konstit att alla bra tjejer kommer där i från eller vad säger du Malin är det inte så  Ha HA?
Vad kan man hitta på under hälgen då. Ja jag kommer väll på något jag måste ju ha nått att skriva om. Så ni har något att Läsa.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo visst är det så kompis :) men kommer ju snart tillbaka förmodligen. Annars kan du ju komma till mig och ta med rocky!

2009-01-23 @ 18:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0