Rubrikernas rubriker

Vilket rabalder om Lisa Marklunds bok. Jag förstår inte problemet.
Man läser in bok för att få någon sorts berättelse och nu om denna bok skulle baseras på en san berättelse vad är då sanning och vem vet vad som är sant. Det måste väll den som har utsetts för denna händelse ändå vara ensamrätt på.
Och dom som känner sig träffade vad pysslar dom mäd då som kan känna igen sig dom borde värkligen tänka igenom vad dom syslar med.
Varför ska Lisa bli straffad så när alla andra lögnare som skriver för alla svaller blaskor får hitta på vad som hälst inte ens Kungafamiljen går fri där.
Och när vi är inne på kungafamiljen så vill jag passa på och säga vem bryr sig om viktoria gifter sig i maj juni ljuli eller rent av nästa år eller inte alls. Tänk efter själva skulle ni villa att folk skulle tjata med er om ni ska gifta er eller inte.
Jag är snart 40 men jag har alldrig i hela mitt liv köpt en skvaller tidning och tänker inte göra det häller.
Jag brukar bläddra i dom hos tandläkaren men som sakt dit behöver jag inte gå så ofta som ni vet.
Vet ni varför jag tittar i dom?
Jo jag tittar hur kändissarna ser ut, för jag är välldigt dålig på artister och kändisar för huvut taget.
Jag är inte så road utav om dom är gravida, giftersig, skiljer sig, knarkar, super eller något annat som inte berör mig.
Det kan stämma att jag är lite kall. Men så fryser jag också ganska ofta Ha Ha
Hade

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag rekomenderar det verkligen .

Ja snälla gör det , ska bli kul att se hur det fungerar på andra =)

2009-01-19 @ 21:33:18
URL: http://matildasundkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0