Sykist sliten

Trött och så värker det i fötterna av all ståing. Det ordet är nog inte med i ordlistan.
Jag sitter och funderar på meningen på livet. Käns inte livet ganska menings löst alla dagar är den andra lik.
Sliter och jobbar för att få lön. När man är ledig så blir det inget gort för man är för trött.
Man gör bara det man måste som laga mat diska städa skotta dret och köta djur.
När en blir pensioner orkar man väll inte ta sig ur sängen.
Jag som har så mycke kvar att uträtta. Med denna hastigheten så tynar jag bort i mina 50 kvadrat. Men vem bryr sig? ja inte dom runt omkring mej i alla fall. Alla vill ju ta allt i sin egen takt och det vet man ju hur det går. Det glöms bort, allt är ju så bra. Vad då för något tysssssnaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0