Onsdag 28/1

Packat in 120 moduler i dag, är några hundra till av samma sort. Ja ja i morron får jag öka tackten.
Efter arbetet ska jag till grums och ha mitt första ljus party för i år. Hon hade fått många avbokningar men vi får se i morgon om det ska ställas in eller inte.
Nej tyvärr så blir det inget specielt kallas när jag fyller år. Men ett sommar partay det kan jag ställa till med för Er som har lust och leta er ut hit till skogen. 
Igår fick jag hela 7 ägg på samma dag nu börjar det bli sport i det hela.
Vad händer med let´s dance då först fick mojje hjärt problem och nu är det graaf som har fått problem med hjärn blodning hur ska det sluta. Det är bara och höra av sig om ni behöver hjälp jag ställer  alltid upp det vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0