Kallas

Nu har jag varit på kallas igen. Vad alla fyllerår eller rättare sakt firar sin födelsedag.
Idag var det min svärmor, hon bjöd på smörgåstårta och marängtårta gott gott.
Till lördagen är det ett barn till stefans bror som fyller, då är det dax igen.
I min släkt har jag bara varit någon gång på kallas. När min Mamma fyllde 50 och 60. Mormor när hon fyllde70 och min moster fyllde 50. Sen var jag till min älste bror när han fyllde 40 men då titta jag bara förbi på väg hem från jobbet och bond brodern titta jag upp till när han fyllde 40 men då tog jag med smörgåstårta till honom och en grädtårta. Snält va.
Heter det inte att man inte tar med sig tårtan på kallas. Eller menades  det käringen? Ja Ja.
På jobbet packar jag påsk moduler som ska skickas v .8.
Min nya mobil krånglar så nu måste jag lagra över från mobilen till datorn så jag kan lämna in den. Så trist jag som är så bra på det här med teknik.
Träningsvärk har jag efter ridningen i måndags. Det är bra, då vet jag att jag inte bara åkte med.
Idag slog mina hönor rekord 5 ägg. Eller så är det så att alla värpte samtidigt för engångs skull.
Nu fattas det 3 hönor som inte har kommit i gång än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0