En vanlig söndag

Började dagen med att ta ut hästarna vid 8:s tiden och bar ut hö. Sen skottade jag.
Gick in och stickade på tröjan tills nyhetsmorgon var slut. Diskade innan jag  gick ut till Etna.
Dagens bilder kommer från Etnas och min promenad i skogen.Det var för halkit att gå på vägen.
När vi närmade oss hemmet så stog alla hästarna och väntade på oss.
Igår så skrev jag till bygg lov om dom vill komma hit och hjälpa mej lite med nått projekte.
Hoppas dom nappar, då kommer jag med på tv:n också häftigt men det är väll ingen risk.
Det är ju inget vardagsrum direkt som ska piffas till. För kuddar och gardiner kan jag sy själv.
Det här handlar om grövre saker som tar tid och ork.
Broder är inte hemma än.
Nu får jag börja med maten för det kommer ingen annan på att det ska göras.
Vi hörs sen kanske, om det skulle hända nått mer som är värt att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0