Medium

Jag funderade under dagen vad jag skulle skriva om i dag. Så sätte jag mej i bilen och fick genast höra på rix fm om deras damtals ämne...Spå kärringar jag det måste jag prata om. Det gick ut på om man trode på det eller inte. JA DET GÖR JAG!
Men det finns undan tag. Jag vill prata om Medium det har jag gått hos några gånger så jag vet att det funkar men ni ska veta en sak det handlare inte om hur många barn vi ska få eller om ni får en  man som är mörk eller ljus, för då är ni ute och cycklar. Ni måste tänka på att sådana saker kan ni påvärka och då stämer det inte i alla fall. Det är inte hällre intresant. Jag var på en ceans första gången och lysnade vi var ca 70 st i samma sal. Då fick jag kontakt med min döda far. Andra gången så var jag på en sittning som det heter. Pappa kom då också nu undrar ni hur jag kan veta det ja du jag brukar säga att gå själv men till en seriös och bedöm själva. Man bara vet nu har jag turen att min far var inte som alla andras fäder det är förästen ingen i vår familje krets. Men till skilnad från dom så har jag inga problem med min far varken nu eller då. Han var lika mycket enstöring som välldigt social och bohem han bode här där jag bor nu fast då fans det inget vatten eller avlopp. I köket fans det vespis och ett el element och ett rum på övervåningen så fanns det en fotoskenkamin det var all värme som fanns. Älskade naturen och var välldigt händig. Jobbade som murare.
Tidigt på våren så skängde han sej i sjön där han tvättade sig. Så ni kan tänka er att det mediumet hade ingen vanlig person och berätta om och inte min situvation heller som bode där på hälger och alla lov från att jag var 7 till 16 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0