Porträtt kommer snart

Ja visst Maria det är klart det är din mosters ben.
Oj vad kul att det är mer som hittar till min blogg. Jag ser att alla visar bild på sig själv i sina bloggar får se om jag lyckas få nån bra bild på mej som går att visa kan bli svårt!  O vem skulle ta bilden?
Kommer du i håg Maria. När vi piffade till dej till punkare och tog kort på dej när du var en så där 13 år skulle jag tro.
Jag har bild bevisen! Hi Hi
Det blir kanske din tur nästa gång du kommer upp till värmland att piffa till mej till min blogg.Ha Ha
Nej jag skojar .... Om du inte kan göra undervärk så jag blir bra förstås.
Du blev ju bra som punkare men jag har nog tänkt mej något annat, du vet som din mormor tyckte att du skulle bli lite mera likt mej men tack och lov att du inte blev det.
Man har ju en personlighet och utseendet måste ju stämma ihop med den.
Tänkt dej vad kul det skulle se ut.

Kommentarer
Postat av: maria

hahahaha, DEN måste jag få se!! lägg ut den här för tusan, har inget att dölja.. kanske får ett gäng fans, haha :D

vi ska fixa till superbilden på dig ska du se, ojoj! men damen.. vi har en bra grund att utgå från så det blir nog inga som helst problemas! fjäsk ;D

2009-01-17 @ 22:54:57
Postat av: Matilda

Fin blogg , haft en bra dag ? =)

2009-01-18 @ 13:06:20
URL: http://matildasundkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0