4 januari

Ja nu fick ni se vad jag åt på nyår. Entrécote med potatis gratäng och champinjonstuvnig och julmust till. Smakade bra!
Den andra frostiga bilden ser ni bla. min granhäck som jag skrev om tidigare. Brevid finns det lilla huset som jag bor i just nu men det blev inte med på bilden. Och det stora som ni ser sticker upp är där det  nya huset ska byggas nån gång i framtiden och det gammla ska bort. Kan man sätta ett enplanshus bakom all beväxliget utan att det ser fjuttigt ut?
Jag gör inte så mycket annat än stickar, rastar hunden, skottar, matar och vattnar hästar och i dag tog jag en stor rengöring med rycktborsten.
Men i morgon ska jag rida igen. Kanske åker jag och köper isolering till stall taket och snickrar på golvet på höskullen som inte är gort än. Jag har ju en vecka ledigt kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0