Bugg och fotboll

Ja min bror skulle ju titta på stall plats i går kväll. Han har inte kommit hem än. Så jag har skottat,  get dom mat och vattnat dom och strax ska jag ta in dom. Eller hur har han det bra han kommer och går som katten gör.
Kom nyss hem från party lite mötet det gick som planerat oj vad det såldes ljus men synd att ni inte följde med mej, men det går fler tåg.
Köpte med en familje pitzza hem, så jag slapp i dag med att laga mat. Stefan är på hockey så han får värma sen om han vill ha. Fast han får väll där något att äta. Han är bjuden av nån från jobbet som vanligt och då sitter dom i något vipprum kan jag tro.
Själv är jag inte ett dugg intreserad av idrott. Men jag har spelat fotboll när jag var yngre det var kul nu var jag kanske inte så bra men jag kan springa ganska bra. Spelade handboll en liten kort stund men det var inte så roligt det var ju bara spring fram och till baka. Även spelat volleyboll men vi tränade bara utan några matcher. Men det fick jag ge mig med jag stukade tumen hela tiden.
Hur kunde blondinbella åka ur i går då. Hon som har så många som stödjer hennes blogg. Konstit.
Hoppas mina blogg kompisar är bättre på att rösta på mej när jag blir känndis och ska vara med och dansa.
Hälst skulle jag villja bugga i alla program. Jag tror inte vals är något för mej men vem vet det är ju endå en tävling.
Och dra en vals är jag ju bra på i bland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0