Män

Idag tvingade jag stefan att gå upp och kissa rocky. Det hänger alltid på mej annars, man får inte skämma bort kararna.
Så jag är välldigt nöjd med att jag inte har skaffat riktiga barn med honnom. Behovet av sömn är för stort för honom.
Ett ord till som jesus glömde programera in i männen är annpassning. Livet går trots allt ut på att annpassa sig till varandra och varför gav han oss tjejer meningen till alla dessa ord.
Idag ska jag på en abba show med mina tjejer som vi fick i julklapp av den stora tjejens pappa.
Ska bli kul!
Igår började min bror och stefan med att isolera taket i stallet. Det var jag som skulle göra det. Dom frågade inte inns. Efter mitt utbrot på stefan så kom broder och frågade om dom inte skulle göra det. Då sa jag, bara det blir tätt så inte råttorna tar sig in i isoleringen. Dåren svarar att det gick det inte. Då röt jag till, att om dom inte greja det så skulle dom låta bli så skulle jag göra det själv.
Jag undrar vad man ska ha en man till igentligen! Om man ändå har fått dom barna man har tänkt sig så har man ju allt i ett i dom. Det är inte så långt i från man måste ju vara med och styra hela tiden vilket det är en vuxen man eller ett barn.
Och hjälp med maten får jag med linn mer. Hon kommer åtminstånde med tips, det är det ju synd och säja att den så kallade andra hälften gör. Nej nu ska jag svalna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0