I väntans tider

Idag kom min store storebror den älsta alltså och såga ved. Oj vad han tyckte att rocky var fin. Han hade fru och den största barnet med sig fast dom fick åka i egen bil, dom är lite roliga.
Två av dom nya hönorna har kommit igång och värpa ganska bra. Så nu börjar det bli lite ägg.
Igår var jag till säffle och hälsade på men rocky skötte sig inte så bra han sket i vardagsrumet. Eller var det jag som inte skötte honom, beror på hur man ser det.
Och när jag kom hem vid halv 7 så fick jag till grannen och käka kan man tänka sig jag slapp igen och laga mat jag är nog inne i ett stimm nu. Vi fick inte bara mat.......
När jag var hem och vattnade hästarna för dom måste ju ha sitt dom också. Då tog jag med mej stickningen är det i sin ordning eller är det respektlöst. 
JAG BLIR JU SÅ RASTLÖS.
Ja ja hon konstaterade i alla fall att jag kunde sticka.
Tack får man väll säga. Jag har lite svårt och veta vad jag ska göra med komplimanger jag får väll träna.

Ja det börjar närma sig den stora dagen också. Grannarna vill på kallas så vem vet det kanske blir ett i alla fall.
Vem vill komma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0