Påhälsnings dag

Idag har rocky varit på pictura och hälsat på. Oj vilken uppståndelse det blev. Man kan säga att han gorde succé.
Sen åkte vi till nobelgymnasiet där stora tjejen går, hon var tvungen och få träffa rocky det var så länge sedan tyckte hon.
Min bror kom hem i går kväll från umeå. Men han kom inte in förrän nu och pratade lite.
Imorron är det skol dag för linn och jag och rocky ska vara själva, få se vad vi hittar på.
Men på eftermidagen ska vi hämnta linn på skolan för att åka och hämnta ut datorn som hon fick när hon sålde jultidningar.
Svärmor är sjuk så denna torsdagen får jag laga mat själv.
Igår hadde jag fint främande från trollhättan min barndomskabrat som jag nämnt tidigare.
Så den sista tröjan blev utdelad till hennes lilla tjej.
Och jag stickar vidare på stefans norsktröja har kommit ungefär hälften nu.
Ja får väll säga förlåt till er på blekegatan också, jag han inte till er i dag för att hälsa på. Men fortsätt gärna och titta in på min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0