Tandläkare

Jag glömde berätta att i tisdags var jag till tandläkaren.
Fått ny tandläkare hon var från Karlstad jobbade bara mån, tis och fred i molkom.
Hon berättade att hon var strässad om jag undrade om hennes beteende.
Sen undersökte hon undertiden den andra framkallade bilderna.
Hon var så snäll Oj vad hon spädde på om mina gaddar. Det har jag alldrig varit med om förut.
Hon tyckte att jag kunde dra ut på tiden till nästa gång och gå bara var18 månad.
Hon tyckte det var roligt för en gångs skull och se så finna tänder och välskötta. Friskt tandkött la hon till också.
Jag vet inte allt som hon tog till och jag som har lite svårt för koplimanger på detta viset.
Men visst det var ju lite roligare än den andra som bara klaga att jag inte använde tandtråd så ofta som hon tyckte.
Men så här i efterhand jag har ju så bra tänder ändå som sakt, så varför använda tandtråd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0