Se min dröm planlösning

Äntligen fredag. Min bror är och tittar på stall plats till sina hästar i kväll, tog det så hårt på honom. Undrar hur han tänkt sig  och klara detta. I mars är han uppsagd och har inte gått men i a-kassan och ska hyra in hästarna någon stans.
Inte mitt problem då är jag fri från allt ansvar som tur de.
Skulle ha ett produkt lanserings möte i morgon men det går inget bra ingen vill komma. Jag försöker och sälja ljus på fritiden men jag börjar få ont om tid så det är nog dags att lägga ljusen på hyllan snart misstänker jag.
Vad tyckte ni om min fräckis då?
Nästa vecka blir det något rått skämnt tror jag.
Jag spanar in hus igen som jag vill bygga, är ni nyfikna vad jag tittar på så gå in på Fiskarheden villan på nätet och se på huset som heter Orren är inte den planlösningen snygg problemet är att få den stilen på hus att passa in på en lantgård men jag vill ha sådan planläsnign och spana in bilden på köket. Det är min still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0