Planering

Nu har jag startat planeringen för midsommar. En granne jag var in till nyss började skratta han trodde det jällde 40 års kallaset. Nej du sa jag det hins ite nu det är ju snart nej man måste ha tid på sig. Oj vad han skratta, men han tyckte det var en bra ide.
Så nu mina grannar får ni ladda för till midsommar brakar det låss. Alla grannar är bjudna till mej på kallas här ska festas som aldrig förr. Maria din familj är också bjudna skälvklart även om du bor  lite långt borta du hör liksom till inventarierna här.
Det är 20 st som bor här runt om  och sen finns det någon sommarjäst och några vuxna barn det kan bli ganska många.
Tipps promenad kanske med ljus som pris vem vet vad jag hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0