Lugnande

Nu har jag varit arg igen. Min bror var det som fick en skopa ovet över sig, så jag har svårt och tänka på något annat. Fast det är bygg lov på teven. Och landets snyggaste visas dä,r gissa vem?
Har nyss duchat och kommit in från stallet. Tog längre tid än vanligt efter som jag var tvingen och vara arg en stund.
Rocky har varit stollig i dag när han kom hem. Han har väll tröttnat på att vara kommunalarbetare det är liksom inte så mycket som händer för en liten valp, så han har varit med i stallet och sen fick han gå på en promenad med stefan.
Åt min fjärde semla i dag. GOTT
Det käns inte så smart nu efteråt att vara så hård i mot min bror men vad faan.
Föresten så har äntligen fisken som var dålig döt så nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0