Helg igen

Är det någon som vet vad dom olika kurvdiagramen betyder. Under fliken statestik på bloggen. Det finns en blå den håller sig ganska jämn och fin medans den röda varierar något otroligt. Jag vet ju att det handlar om antalet besökare  men den andra då.
En bra förklaring är vad jag vill ha!

Kom just in från en promenad med Rocky.
Broder har åkt på contry festival så  denna helgen blir det lungt och skööönt,,,,, och skottning förstås.
Ska bjuda min sambo på räksmörgås när han kommer hem mums!
Ska försöka grilla kroppen under solariet under helgen och kanske ett avslappnande bad nu när jag äntligen har fått in ett bad kar. Nästa fredag ska jag till banken och höra hur det går med penskonsparandet. Ska även passapå och fråga om lån till hus då. Om jag ändå kunde bestämma mej för vilket hus jag ska bygga. pust

Nu är första modulkombinationen klar på jobbet  bara 468 st var det. Nu är det nästa på måndag 113 st skit lite eller hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0