Fräckis nr 6

Väntar ni på någon mer fräckis? En till då.

Pelle och Erik var tvillingar. Pelle ägde en gammal eländig båt och ödet ville sig så att Eriks fru dog samma dag som pelles båt sjönk. Några dagar senare träffade Pelle en gammal tant som trodde att Pelle var Erik...
-Så ledsamt att höra om din förlust.
Pelle trodde hon menade båten och svarade.
-Nja, faktiskt är jag bara glad jag har blivit av med henne. Hon var ju så genomrutten från dag ett. Under delen var fullständigt slut och hon luktade gammal fisk.  Hon läckte hela tiden och hadde en stor spricka där bak och ett ganska stort hål fram. Varje gång jag använder henne blev hålet bara störe,
Jag utgår ifrån att det som tog knäcken på henne var att jag hyrde ut henne till fyra killar som ville ha lite kul.
Idioterna försökte alla att komma i henne samtidigt så hon sprack på mitten.
Men det är ju inte värdens undergång. Jag får väll bara börja och kolla annonser på blocket igen och se om jag kan finna en ny.

Kommentarer
Postat av: maria

Hahahahaha, shit va rolig, den måste jag maila runt ;D

2009-01-16 @ 20:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0