Bekämpat Virus

Nu är jag igång igen. Jag har haft problem med virus som du Maria har get mej tack. HA
Jag är så dålig på  datorer och det var ju bra för annars hade jag skickat vidare viruset till dom jag känner och då hade dom också fått problem.
Vi har även häromdagen fått samma virus på jobbet trojan hette det.
Varit och sålt ljus igen gick bra och fick ett nytt till nästa månad men nu ger jag mej sen till sommaren säljer jag ut allt jag har köpt in.
En sak till i morgon flyttar broderns hästar han skällv har nog redan flyttat för han har inte sovit hemma sedan förra torsdagen. Ja det käns lite konstigt jag hoppas han har skaffat något bra ställe för hästarna jag har ju ändå skött dom sen 4 år tillbaka och hoppas min Vitspår  klarar av seperationen från sina barndomsvän Tösa som han levt med sedan han föddes för 8 år sedan.  
Vad det än varit förut kommer det att vara kämpigt i morron. Stallet kommer att kännas tomt.
Men jag är tillbaka på bloggen  det är ju under bart eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0