Nu är det städat

Städat klart pust.
Tog lite bilder på övervåningen så ni kan få en bild utav hur mitt liv serut. Det ni ser är våra garderober varför det ligger en bräd bit på mina kläder beror på att jag inte vill att katterna ska ligga på kläderna. Första bilden visar nästan hela övervåningen det är bara dubbelsängen som inte syns riktigt där jag står och tar kortet.
Detta är en stor orsak varför jag tappar humöret på den som ska stå mig närmast. Det är ju meningen att vi ska bygga hus uppenbarligen så är det bara jag som begriper att det behövs eller vad tycker ni? Han behöver ju inte hålla ordning i detta kaos.
Så måste jag tacka pernilla som ringde när jag hållde på och avsluta städningen det behövde jag. Framför allt prata en stund. Har inte blivit så många stavelser i prat annars, mina barn är ju inte hemma denna helgen.
Tog in hästarna för en stund sedan dom såg ut som snöbollar. Fick skotta lite snö ni som följer bloggen ingående vet ju att jag tycker det är ganska roligt. Tyvärr så hinner jag inte med det så mycket för stefan har ju en leksak med plog.
Tittade till hönorna och strödde nytt spån till dom innan jag gick in.
Nu ska jag avsluta dagen med att ducha och sätta mej framför tv och brodera tills det är dags och gå läggasig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0