Underbart att vara tillbaka

Oj vad tomt det var i stallet när jag kom hem i dag. Men allt hade gott bra, även tösa som bara har åkt transport en gång tidigare och det var när hon flyttade ner hit till mej från Umeå.
Ja jag har redan börjat spåna vad jag ska fylla den toma boksen mend och varför inte några får Rocky skulle nog gilla det han är ju vallhund.
Men det skulle nog inte Linn gilla som har tänkt sig en egen häst. Nu har hon ju fått den efterlängtade stall platsen.
Varit till svärmor och ätit det är ju Torsdag.
Kom på förut att nu spånar säkert mina arbetskabrater på vad dom ska köpa när jag fyller år.
Är det inte så? Jag vet allt att ni kollar min blogg. Så jag måste vara försiktig med vad jag säger om inte skadan redan är skedd. Men tänk på en sak stor uppståndelse och mycket folk är det värsta jag vet.
Men därimot gillar jag att folk kommer och hälsarpå på sommaren. Så jag får visa upp mitt paradis.
Svärmor fick en äggkartong av mig i dag oj vad glad hon blev. (Det var även ägg i den )Ha Ha
Vad kull att jag kan skriva lite igen det har varit tomt i en vecka så där men nu så. Måste komma på något bra att skriva om också.
Eller får jag hitta på något kul att göra så jag har något att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0