Inteligenta män

Kul att det smakade bra. Synd att två av er var borta hos mej så dom fick inget.
Idag har jag lite olika ideer i huvudet.
Först SAAB. Klart inte rigeringen ska sattsa på själlva saab, hårda ord men tänk efter det är väll ingen klok spelare som skulle sattsa pengar på den haltaset hästen eller? Ta pengarna och skaffa andra jobb i stället eller skaffa mera bögar som vill köpa bilarna.
Sen har vi detta samtalsämne igen inteligenta mÄn om det nu går och sammankoppla dessa två ting.
För en timme sen gick han ut sammtidigt som jag satte  på mej kläderna för att gå ut och göra klart dagens sysslor.
Han skulle städa iordning i garage, inget konstigt med det. Bara bra. Men det roliga är att han gör så varge Lördag vid samma tid och vem får tänka vidare jo jag igen som har sakt ifrån att jag hatar att laga mat för det tar ändå en heldel av min fritid. Jag har bla tänk göra någon form av foder bord till hästarna för etna ställer alltid sig och kissar i höet även rasmus i bland. Vad händer då tror ni om jag väntar ut honom och komma på matlagning själlv.  Då brukar han gå in när han blir sugen och ta sig en kopp kaffe istället och gå ut igen. Om jag frågar honom  om inte han kan laga mat så frågar han vad han ska laga. Jag svarar öppna skylskåpet och ta ut det som finns. Inteligent va!
När han kokar spagetti så sträcker han alltid ram ett spagetti strå som jag ska smaka på och fråga om den är kokt.
Inteligent va. Diskar före han lagar mat och drar ur diskproppen Inteligent va.
Det finns säkert ingen i saabs styrelse som är kvinna så man kan ju bara tänka vad som inte tänks.
Nu ska jag städa klart övervåningen sen får jag ta mej en kaffe kopp och vänta på mat. Jag vet jag dricker inte kaffe. Men det var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0