Tro Hopp och Kärlek

Idag var jag till jobbet, men det hade kunnat kvitta det var sågott som klart med ordrarna.
Köpte lite skumgummi till en soffdyna som ska ligga på kökssoffan och ett par nya kuddar. Ja stefan fick en ny han med ni som undrar. Började städa övervåningen för ett par timmar sen men nu fortsätter jag i morgon, ska sätta mej framför teven nu och brodera.
Jag slängde lite kläder också när jag började men städningen. Vi pratade om städning på jobbet så jag blev lite inspererad att snygga till lite extra det är därför städningen tar lite tid, jag måste gå igenom lite saker för att kunna få det riktigt bra. Det är ditt fel Karin?
Jag skiter i att laga nån mat idag och det finns ingen annan som har komit på det häller. Mat alltså!
Hittade en kasse med böker som jag har fått av min mor. När hon är klar med en kasse så dimper den ner här. Men jag är lite trött på dessa kärleksromaner dom är som Gud ungefär. Man ska tro påt men man ser inget avdet.
Är Gud en man tro. Dom säger att han lysnar. Sen när gorde en man det. Nej jag tror han är något annat en utdöd ras helt klart. Ha
Idag kom det post till min bror undrar vad en gör med den. Ger min mor och säger jag vet ju inte var han är. Mej har han inte sakt något till och inte häller fått någon nyckel varken till husvagnen eller extra nyckeln in till mej.
Hoppas på att jag är på bättre humör i morgon. Hoppas kan man alltid!

Kommentarer
Postat av: Bengt

Vilket gott kaffebröd vi fick. Ha en trevlig helg.

2009-02-21 @ 11:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0