Första Lördagen i frihet

Idag har jag gort lite finare midag till mina barn och sambo, för nästa helg är barna hos sina fädrer.
Det blev slottsstek och tårta efteråt skit gott.
Min dotter linn och jag har skurat en boks vägg idag så att det är färdigt till hennes häst som hon vill köpa nu när det blev en box ledig, vi får se. Hon får ta min till att börja med.
Stefan har plogat upp en skridsko plan på sjön idag till oss. Kanske så provar vi en sveng i morron.
Min mor hörde av sig i dag, det var minst 14 dagar sen. Sa inte ett pip om min bror.
Min mejl vill inte fungera efter viruset, så det är ingen ide att ni skickar någon post till mej för jag kan inte öppna dom.
Är det någon som har något tips om det så får ni hjärna höra av er på bloggen.
Till torsdagen så börjar komfirmations utskicket på jobbet så då är det allvar en stund igen och det bästa är att Malin kommer tillbaka.
GRATTIS igen Malin på din och rasmuses 5 års dag.
Rocky börjar lysna till  bäbis han kanske tror han heter så. Ha HA Kul i så fall
Ikväll får man väll titta på milodifestivallen som alla andra, fast alla andra säger att dom inte tittar.
Men jag vet bättre och jag står för det jag gör. Sen är det inte så att jag behöver älska just melodifestivalen så mycket, men jag tittar och tycker till var så säker. 
Skotta förstår ni nu att jag har gort själv,  stalldrängen har ju pyst någon annan stans och bo. Vet inte vart  men jag bryr mej inte så mycket häller. Man viste ju inte när han var hemma eller åkte någon stans så man hade inte så mycket användning för honom om man skulle vilja åka någon stans skällv.
Ha en skön kväll.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack vad söt du är :) ses snart

2009-02-11 @ 10:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0