Pressenter

Hej igen ni undrar kanske vad jag fick i pressent också. Bilden innan visar en dom blommorna jag fick i torsdags fick mer på fredag lördag och söndag.
Fick en spark som jag har villat haft i ungeför 25-30 år. Var alltid avundsjuk på Maria för att hennes morfar hade flera stycken som hon kunde åka på.
En masage på spa i sunne. present kort till en spisfläckt. 1700 i kontanter samanlagt.  1 chokladaskar. Pressentkort på skönhetssalong. En vinflaska. Min älsta dotter kom en sväng i dag med mormor och gratulerade mej då fick jag en mascara som varit med på reklamen som man får så finna ögonfransar dom ska bli så enormt täta och långa, ni kan inte ha missat den. En choklad ask hade hon åt mej också. Tack Sandra
Så nu måste jag ut snart igen på kallas, när jag kan bli så fin.

Hade midag för ett par grannar i går. Det blev ganska lyckat facktiskt jag tror dom var riktigt nöjda med min kok konst.
Så det blev en sen natt igen. Undrar hur det går för mej att jobba i morgon och sen ska rida igen direkt efter jobbet.

Så får jag tacka Bengt för ditt inlägg. Tack! Jag tror ni ska få något till kaffet istället för ägg till smörgåsen. Det passar väll Er bättre eller hur Bengt?

Kommentarer
Postat av: Bengt

ja då,det blir bra

2009-02-15 @ 18:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0